Heeft u een compliment, idee of klacht, dan horen wij dit graag van u

Wij doen er alles aan om u de beste zorg te bieden en vinden het zeer belangrijk dat u hierover tevreden bent. We zijn daarom erg benieuwd naar uw ervaring. Wilt u ons een compliment geven, heeft u een idee, verbeterpunt of advies, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar secretariaat@mosaderma.nl. We stellen uw mening erg op prijs. Jaarlijks ontvangt u van ons het patiënttevredenheidsonderzoek met hierin een uitnodiging om uw waardering achter te laten op Zorgkaart Nederland.

Het indienen van een klacht

Bent u ontevreden over de gang van zaken bij Kliniek Mosaderma, bespreek dit dan allereerst met uw behandelaar. Ontevredenheid bespreken, bespaart u niet alleen veel ergernis, maar wij kunnen het ook gebruiken om de kwaliteit van onze zorgverlening verder te verbeteren. Juist u kunt beoordelen of diensten goed of minder goed zijn. Aarzelt u daarom niet om uw ongenoegen of klacht kenbaar te maken. Komt u er met uw behandelaar niet uit, dan kunt u zich wenden tot één van onze medewerkers om samen een klachtenformulier in te vullen. Uiteraard kunt u uw klacht ook zelf schriftelijk bij ons indienen. U kunt bij de balie vragen naar een klachtenformulier of een e-mail sturen naar onze klachtenfunctionaris i.bokken@mosaderma.nl. Graag bij het indienen van de klacht uw naam, geboortedatum en telefoonnummer vermelden.

Klachtenfunctionaris

Na ontvangst van uw klacht zal de klachtenfunctionaris van Kliniek Mosaderma binnen vijf werkdagen contact met u opnemen om de oorzaak van uw klacht te bespreken. Immers, pas als we een goed beeld hebben van de oorzaak van uw klacht, kunnen wij samen naar een passende oplossing zoeken.

Uiteraard behandelen we uw klacht vertrouwelijk en gebruiken we uw gegevens alleen voor de behandeling van uw klacht.

De Geschillencommissie Zorg



Komt u er onverhoopt met Kliniek Mosaderma niet uit, dan kunt u de klacht voorleggen aan de externe geschillencommissie.: www.degeschillencommissiezorg.nl

Back to top