U kunt uw klacht schriftelijk indienen of mondeling uiten bij één van onze medewerkers die vervolgens met u een klachtenformulier invult.
Na ontvangst van uw klacht wordt deze in behandeling genomen door de interne klachtencommissie. Klachtenfunctionaris mevrouw drs. I. Bokken zal eerst de oorzaak van uw klacht met u bespreken. Zij neemt daarvoor binnen 5 werkdagen na binnenkomst van uw klacht telefonisch contact met u op. Wij realiseren ons dat deze directe benadering wellicht wat ongemakkelijk aanvoelt, maar het leidt sneller tot resultaat. Immers, pas als we een goed beeld hebben van de oorzaak van uw klacht, kunnen wij een oplossing zoeken.
De Geschillencommissie Zorg
Komt u er onverhoopt met Kliniek Mosaderma niet uit, dan kunt u zich wenden tot de externe klachten- en geschillencommissie. Het indienen van een klacht bij de Geschillencommissie Zorg start met het invullen van een kort vragenformulier. U vult hierbij uw naam en adresgegevens en de naam van de zorgaanbieder in. Als laatste vragen zij u de klacht kort te omschrijven.
Website van de Geschillencommissie Zorg: https://www.degeschillencommissiezorg.nl